Sunny sun

Puh sikke en sjov aften vi havde i går til Tines fødselsdag (der kommer outfit billeder senere). Selvom dagen i dag er lidt hård og med en del hovedpine, så ser jeg helt vildt meget frem til næste uge hvor der bliver godt vejr! 

Okay indrømmet, ikke lige vejrkortet for næste uge – men det kunne det have været og det bliver så godt, da jeg faktisk skal være en del udenfor. 1. maj skal fejres og så er der den årlige kapsejlads i universitets parken. Derfor er det også vigtig at huske solcremen! Sidste sommer brugte jeg en solcreme fra Clinique som jeg var vældig tilfreds med og som jeg også regner med at bruge igen i år. 

Cliniques solcreme som kan købes i Matas for 200 kr.

Og apropos Matas så er solcremen fra De Stribede nu heller ikke dårlig og et billigere alternativ. Det vigtigste er bare at man husker det! Og ja nu lyder jeg vildt hellig, men det er ligeså meget som en lille husker til mig selv, da jeg selv nemt kan glemme det.

Solcreme fra De Stribede til ca. 64 kr. kan selvfølgelig også købes i Matas og så er den Svanemærket og det kan vi godt lide!

Rigtig god weekend allesammen og nyd solen i næste uge!

-Lise

This entry was posted by lise1010.

Skriv en kommentar