Bloggen flytter!

Hej allesammen og velkommen til de mange nye der er begyndt at følge bloggen! :)
Bloggen har ændret sig en del siden Lise og jeg startede den. Lise føler ikke hun har overskuddet til at blogge og jeg befinder mig meget bedre i temaet kost og motion. Jeg har derfor valgt at flytte bloggen over til et nyt domæne for at starte på en frisk. Nogle af indlæggene flytter med over, men det er kun de som er relevante for bloggens nye tema. Min nye blog hedder:

fitspiration.bloggersdelight.dk

Jeg håber sådan I har lyst til at følge med derovre! :)

Følger I lige nu bloggen via Bloglovin’, skal I IKKE gøre noget. I rykker nemlig automatisk over til mit nye domæne.

De bedste hilsner fra Tine

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

Skriv et svar

