Dagens fra i går

I går var jeg med min familie på White Elephant, som er en thailandsk restaurant her i Århus. Det var simpelthen virkelig god mad og jeg kan klart anbefale det! Jeg havde forsøgt mig med krøller, men da mit hår er meget (MEGET) glat, har det svært ved at holde på krøllerne, så det var ikke et helt optimalt resultat – men well – man skal vel prøve noget nyt en gang i mellem :) Jeg var også trukket i buksedragt fra ZARA og leopard ballerinaer fra ASOS. God mandag derude!

 

 

 

 

-Lise

This entry was posted by lise1010.

Skriv et svar

