Yndlings farver

Kender i det at man har nogle yndlings farver, når man køber tøj. Det gør jeg i hvert fald! Ud over sort og hvidt, så har jeg ret meget blåt og grønt tøj i min garderobe. Har en eller anden ide om at rød, orange og lilla ikke klæder mig særlig godt. Ved ikke om der er noget hold i det eller om det bare er indbildningen :) men jeg er helt vild med den orange farve, når man ser en hel side i Cover – tror dog ikke jeg kunne finde på at købe noget af det..

20120806-174759.jpg

-Lise

This entry was posted by lise1010.

Skriv et svar

