Kaviar-negle

 

Ved godt at de her “kaviar-negle” er en gammel nyhed… Men da jeg første gang opdagede dem synes jeg de var lidt for pricey og de var svære at skaffe… De kan nu fås hos Sephora, mærket hedder Ciaté og de koster ca. 150 kr. I kan læse mere om og se guiden til dem her.  Jeg må indrømme at jeg stadig synes de er lidt for dyre til at jeg vil købe dem. Men, men, men… Jeg har siddet og nørdet lidt på Ebay her til aften og søgt efter lidt forskelligt negle-stuff. Og hvad finder jeg så til $1.45! Det er selvfølgelig ikke samme mærke, den fine emballage må jeg også undvære, men til gengæld får jeg 12 farver til den pris. I kan se dem lige her.

 

 

Jeg er lidt spændt på at høre hvad I synes om dem? Er det for mærkeligt eller er det cool? :)

-Tine

 

 

 

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

2 thoughts on “Kaviar-negle

  1. Jeg synes faktisk at det er ret fint, men er ikke sikker på at det er så praktisk. Det må da føles lidt underligt at rende rundt med det på neglene (:

    • Hehe, nej det tror jeg du har ret i ;) Men synes det kunne være en lækker accessory hvis man skal feste og så have dem på til en simpel og fin fest kjole :)

Skriv et svar

