Rainy sneakpeak

Æv, hvor har det bare været et kedeligt vejr i dag. Det er simpelthen så typisk, at lige når jeg har fri, så begynder det at regne. Jeg har været lidt stille på bloggen i denne uge, men det skyldes at jeg arbejder og arbejder. I denne uge har jeg arbejdet 72 timer, så jeg har nok at se til lige for tiden. Udover arbejde, så flytter jeg om under en måned og det er altså først nu at alt er på plads mht. den nye bolig!
Når nu jeg endelig kigger forbi, så skal det hele jo ikke handle om arbejde og praktiske ting ;) Jeg har nydt min fridag i fulde drag (vejret til trods). Jeg har bl.a. afbleget et par bukser (som er blevet gule?) og lakeret negle, så jeg nu vil passe godt ind i den afrikanske savanne. Så kig forbi i morgen, hvor I får resten af mit outfit at se og jeg viser hvordan jeg har lavet fine negle :)

-Tine

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

One thought on “Rainy sneakpeak

  1. I’m looking forward to seeing you wearing your Rubber Wellingtons, i wear Wellingtons too and I love them
    Kisses
    Julie

Skriv et svar

