Grrrr…. Leopard DIY Nails

Jeg har endnu en gang begivet mig ud i en negle Do-It-Yourself. Denne gang er det et fint leopard-mønster, som jeg fik lyst til at afprøve. Jeg synes det var overraskende nemt at lave, men det tog nu lidt tid :)

Jeg har strikket en lille guide sammen, som jeg håber er til at forstå. Hvis ikke, så spørg endelig :)

Hvad du skal bruge:
  1. Base coat
  2. En neglelak efter eget valg, i beige, lysebrun eller lignende
  3. Brun neglelak
  4. En hårnål eller dotting tool
  5. Sort neglelak
  6. Top coat

Sådan gør du:

  1. Læg to lag af den lyse neglelak
  2. Med den brune neglelak laves pletter ved forsigtigt at bruge spidsen af penslen.
  3. Med den bøjede hårnål eller et dotting tool laves C- formede sorte linjer langs de brune pletter.
  4. Til sidst laves sorte pletter hist og pist, der hvor der er lidt tomt.
  5. Afslut med top coat for at få shine og for at neglelakken holder længere.

Og voilá:

 

-Tine

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

Skriv et svar

