Dagens tip

Min søster tippede mig lige om en hjemmeside der hedder ezzence.dk hvor man kan købe ret billige ting. Det er f.eks. parfumer og shampoo som man ellers kun kan få hos frisøren. De har virkelig mange mærker og også ret mange gode tilbud. Man kan lige nu få nogle Schwarzkopf produkter til kun 15 kr.! Synes det er ret vildt og bestemt en hjemmeside jeg vil bruge fremover. Både til mig selv eller til gaver. Lige nu vil jeg gerne have CLEAN Shower Fresh til min parfumesamling. Den kan købes til 340 kr.

 

 

-Lise

This entry was posted by lise1010.

Skriv et svar

