Årets allerbedste tilbud!

Hej søde læsere :)
Det her indlæg er lidt atypisk, men jeg synes lige jeg ville dele et vigtigt budskab med jer. Der er endelig blevet fastsat en dato for hvornår HPV-vaccinen bliver tilbudt gratis. Desværre er det ikke alle der får dette tilbud, men kun unge kvinder, som er født mellem 1985 og 1992. Datoen er fastsat til den 27. august, så det er der heldigvis ikke så lang tid til :)
Med dette gode tilbud er der vist ikke længere nogle undskyldninger for ikke at passe på sig selv og få vaccinen!
Jeg håber ordet bliver spredt og at så mange som muligt får vaccinen.
Så pas på jer selv og hinanden <3

-Tine

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

2 thoughts on “Årets allerbedste tilbud!

  1. En rigtig dejlig opfordring! Og jeg kunne ikke være mere enig i, at alle der kan bør benytte sig af dette tilbud. Jeg fik selv vaccinen dengang den kom frem.

Skriv et svar

