Sommerferie

Juhuuuu, så blev det endelig min tur til at få ferie! Hvor føles det dog bare befriende!

Ovenstående billede blev taget, da jeg var i København. Jeg var nemlig taget derover for at besøge mit kommende praktiksted. På mit studie er der et semsters obligatorisk praktikophold. Så efter fire semestre og 18 eksamener begynder jeg efterhånden at føle mig klar til at komme ud og snuse lidt til arbejdsmarkedet.
Det bliver lidt af en omvæltning for mig, for udover at skulle i praktik, så skal jeg også flytte til København. Jeg er simpelthen så spændt på det hele og glæder mig helt vildt, men det bliver nu også lidt mærkeligt at være så langt væk fra alle de skønne mennesker jeg holder af. Men det er kun et halvt år :)
Det blev så lige en lille update på min nærmeste fremtid, ville egentlig bare sige god ferie :D

-Tine

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

4 thoughts on “Sommerferie

  1. Jeg står også og skal flytte til København fra Jylland for at læse min kandidat og synes også både det er super spændende, men også lidt skræmmende:) har du fået noget at bo i?

Skriv et svar

