Ebay fund

Jeg er på den seneste begyndt at købe en del ting på Ebay. Jeg mangler stadig en eksamen, så det er efterhånden længe siden jeg har haft mulighed for ordentlig at shoppe og så er netshopping jo oplagt, Ebay er tilmed så rørende billigt, at jeg ikke kan lade være! Kender I det?

Tidligere har jeg bl.a. købt en hulens masse nitter, men dem har jeg allerede vist i indlægget her, en halskæde som jeg viste her og en hel del forskellige perler til at lave armbånd af.

Mine tre seneste køb er disse tre ting (priserne er inkl. fragt!):

Denne hvide skjorte har jeg faktisk allerede vist jer. Jeg gav ca. 65 kr for den og har fundet den her.

Jeg har ca. givet 170 kr for disse loafers med nitter på. Jeg ville egentlig have haft dem med leopardprint, men de var desværre udsolgt. I kan finde dem lige her.

Denne fine chiffon nederdel ankom med posten i dag. Jeg glæder mig rigtig meget til vejret bliver godt igen, så jeg kan matche den med en sommertop og høje hæle :) Jeg gav kun 40 kr for den her.

Jeg har faktisk tre andre ting, som netop er på vej med posten nu :)

-Tine

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

3 thoughts on “Ebay fund

  1. Jeg er super vild med de hvide loafers. Dem kunne jeg da godt finde på at købe. Har et par sorte med nitter fra Topshop, og dem er jeg vildt glad for, så mon ikke et par hvide ville være en god idé :D

    /Stine

Skriv et svar

