Sneak peak

Der kommer lige et lille sneakpeak til dagens outfit :)
Der er jo snart landskamp, så kæresten og jeg havde lidt travlt med at få taget nogle billeder, inden han skulle over til vennerne. Jeg tror nogle gange at mit uheld smitter, for da han har taget kameraet ned i kameratasken og lige skal til at lukke den, falder kameraet ud og min fine, nye linse har det ikke så godt mere. Den uheldige og stakkels kæreste er også helt ødelagt, men heldigvis er der ikke sket noget med selve kameraet og jeg har stadig den gamle linse :) Så nyd billeder, som kommer op i morgen ekstra meget, for det bliver de sidste med sløret baggrund ;)

-Tine

så igen

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

Skriv et svar

