Zara here I come..

Long time no see.. Jeg har haft lidt for travlt på det sidste. Har faktisk overvejet om det ville være mere korrekt at have min folkeadressen på skolens adresse? Men opgaven er afleveret i dag, så nu er det kun to eksamener, der venter forud og så hedder det sommerferie :) Men nok om min sommerferie (som faktisk kun bliver én måned lang), så skal jeg til København på torsdag. Glæder mig helt vildt til at få shoppet en masse :) Jeg har her til aften været inde og lure lidt på Zara’s hjemmeside og fundet nogle ting, som jeg helt sikkert skal kigge nærmere på, når jeg kommer derover.

Nederdelen findes lige her

Skoene findes lige her

Skjorten findes lige her

Skjorten findes lige her

-Tine

så igen

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

Skriv et svar

