Forfriskende mellemmåltid

Jeg er kæmpe fan af smoothies! :) Hvis ikke det var pga. det høje (frugt)sukker-indhold, så drak jeg gerne flere om dagen…
Når jeg laver smoothies, plejer jeg at hælde det op i en skål og spise det med en ske i stedet for i glas. På den måde synes jeg det føles mere som mad. Desuden kommer jeg havregryn i min smoothie, derved får jeg et lidt sundere mellemmåltid, som samtidig er mættende. I min smoothie er der udover havregryn også kommet frosne jordbær, banan, mynte og mandler i. Jeg synes mynten går ind og giver et frisk pust til den – I like :) Er man ikke til mynte kan det sagtens droppes og ellers kan det også anbefales at putte ingefær i. Mulighederne er næsten uendelige :) Noget af frugten kan med fordel også udskiftes med grøntsager, så som avokado, spinat, knoldselleri, broccoli – også her er mulighederne mange! Vær’ kreative og kast jer ud i det. Skriv endelig hvis I har prøvet nogle lækre kombinationer :)

-Tine

så igen

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

One thought on “Forfriskende mellemmåltid

Skriv et svar

