Forrest and Bob fund

I får lige billederne af mine køb til Forrest and Bob lagersalget. Lise og jeg endte med at aflyse vores aftale, men da jeg sov hos min kæreste i nat, så jeg lige mit snit til at smutte derned forbi her til formiddag. Han bor lige overfor Skru ned, så jeg smuttede derned da de tog skiltene ud :)

Nu var det så deres allersidste dag med lagersalg i Aarhus, hvilket tydeligt kunne fornemmes. Der var ikke rigtig nogle mennesker og meget af tøjet var væk. Det lykkedes mig dog at finde tre fine ting, som jeg er rigtig glad for :)

Alle deres ting kostede 100 kr pr del.

Denne bodystocking sidder helt stramt og knapperne foran synes jeg er en fin detalje

Denne tanktop har en meget tynd bryderryg, dybe udskæringer under armene og så er den løst i faconen.

Jeg faldt fuldstændig for farven af denne bluse. Kvaliteten er i top og den sidder rigtig fint på.

Lidt senere i dag kommer der et outfit-billede, hvor jeg har taget de to første toppe på, så stay tuned :)

-Tine

så igen

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

Skriv et svar

