På date

I går var jeg på date arrangeret af ham den søde :) Den gik ikke helt som planlagt, da jeg blev nødt til at være på skolen til kl. halv tre i stedet for at have fri. Det betød at hele tidsplanen blev rykket og vi kunne ikke helt nå det han havde planlagt. Men det vigtigste for os var nu også bare at have en rigtig hyggelig dag i hinandens selskab – og det lykkedes :)
Vi tog ind på Aros, da jeg stadig ikke havde set Your Rainbow Panorama. Det var jo sindsygt fedt deroppe! Ville ønske jeg kunne lave den samme effekt med min vinduer derhjemme :)

I får lige nogle turist-billeder fra Aros:

Nu var jeg jo lidt turist i går, så selvfølgelig skulle jeg have et billede af de imponerende trapper man finder inde på Aros!

Turisten skulle da også have et billede af hvalipkoteren, hvor man kan se Your Rainbow Panorama i baggrunden ;)

-Tine

så igen

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

Skriv et svar

