Colorful tuesday- butterfly bush

Sådan her så jeg ud til tirsdagens farverige udfordring. Jeg var ikke fuldstændig farverig, idet vejret altså var lidt koldt og jeg derfor tog min sorte cardigan på ;)
Toppen er i øvrigt ny og er fra Divided. Jeg er jo helt vild med mint og jeg synes det anderledes sommerfugleprint var lidt sjovt, så den blev hurtigt købt.

 

 

Toppen er fra Divided, cardigan fra Samsøe Samsøe, busker fra Just Female og sko fra Converse

 

 

Ringen er fra Asos, neglelakken er af farve Rose Bowl fra Essie, det guldfarvede- og de hvide armbånd er fra H&M, de andre har jeg selv lavet

-Tine

så igen

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

Skriv et svar

