Mandagsinspiration

Hello monday!
Føler I jer klar til at tage kampen op mod en ny uge? :)
Personligt har jeg virkelig meget eksamensrelateret arbejde – øv! Men det betyder heldigvis ikke at motionen tilsidesættes – tværimod. Jeg lider af migræne, som oftest melder sin ankomst i eksamensperioder, hvilket skyldes den øgede stressfaktor og manglende motion. Det betyder derfor, at jeg bliver nødt til at få presset masser af motion ind i dagsprogrammet :) Så i en periode, hvor tiden er knap, er løb en oplagt motionsform. Jeg har lavet en liste over, hvorfor jeg elsker at løbe :

– Det kræver minimal forberedelsestid og er gratis (der findes ingen dårlig undskyldning her)
– Det giver et kæmpe energiboost
– Man får renset tankerne
– Man får masser af frisk luft
– Man bestemmer selv hvor, hvornår, hvor langt og hvor hurtigt man løber
– Den følelse man har i kroppen bagefter (den er det hele værd)

Hvad er jeres forhold til løb?

-Tine

så igen

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

Skriv et svar

