Overspringshandlinger vol.I

I den her travle eksamensperiode, får jeg altid nået alle mulige huslige ting og sager – også kendt som overspringshandlinger. I denne weekend har jeg været bl.a. været på torvet og købt krydderurter og tomatplanter til min altan.

Til dem som ikke kender torvet, så ligger det på Ingerslevs Plads i hjertet af Frederiksbjerg og kan findes hver onsdag og lørdag.

Og her til aften lokkede opspringshandlingerne mig så ud på en løbetur langs strandvejen. Og jeg fik da også lige bagt lidt boller. Og gjort lidt rent. Og malet altan. Og lavet alt muligt andet. Hurra for overspringshandlinger ;)

Tine

så igen

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

2 thoughts on “Overspringshandlinger vol.I

Skriv et svar

