Røverkøbene fra Black Lily

Her kommer så de fantastisk køb jeg gjorde til lagersalget hos Black Lily i onsdags:

Dette bordeaux-farvede tørklæde er 30% silke og er af den skønneste kvalitet.
Jeg gav kun 150 kr for det (førpris: 600,-)

Denne grønne taske, er noget jeg faktisk længe har ledt efter. Den er jo perfekt til når man skal en tur i parken eller andet, hvor man skal have mange ting med.
Den gav jeg kun 100 kr for.

Jeg har godt nok en kaninvest i forvejen, men denne her… den er gudeskøn!
Den er så blød, så dejlig, sidder så godt og er så smukt lavet. Den MÅTTE jeg bare have! Tror Lise havde det på samme måde, så det var faktisk ikke en gang til diskussion om vi begge kunne tillade os at købe den eller ej.
Prisen var sølle 300 kr (førpris: 2500,-)

Jeg glæder mig til vinter udelukkende af den grund at så kan jeg tage dem her på. De er så behagelig at have på, kvaliteten er i top og så synes jeg de er så smukke :) Jeg gave 300 kr for dem (førpris: 2500,-)

Jeg synes selv at jeg gjorde nogle fantastisk gode køb og er virkelig glad for at jeg tog derhen, tiltrods for megen eksamenstravlhed. Var der nogle af jer, som også var forbi?

Tine

så igen

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

Skriv et svar

