Med mor på tur

Jeg har simpelthen intet mindre end jordens dejligste mor :) Hun ringede i dag og spurgte om jeg ikke ville med op til lagersalget ved Black Lily. Jeg var der godt nok også i går, men det kunne jo være at jeg havde overset noget, man ved jo aldrig.. Det havde jeg så ikke, men min mor købte nogle halstørklæder og et par lækre støvler. Efter det tog jeg egentlig bare hjem, men havde sådan en lyst til at tage i IKEA, for at kigge på ting til min altan. Til trods for at klokken var 19.30 var min mor straks med på idéen! Desværre var mange af de ting jeg skulle have udsolgt, men jeg fandt nu alligevel noget der kunne bruges :) Jeg regner derfor med at gøre min altan lidt hyggeligere på lørdag og så kan I se noget af det jeg fik købt :)

Jeg har et af mine nye køb fra Black Lily på – kig forbi i morgen og se hvad det er ;)

Min mor var så sød at give mig denne potte og lavendelplante :)

Tine

så igen

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

Skriv et svar

