Dagens tip

Jeg ville bare lige komme med et godt tip til billige Essie neglelakker :) For inde på Billigvoks.dk har de lige nu sat alle deres neglelakker fra Essie på tilbud til blot 48 kr. Det har jeg selvfølgelig ladet mig lokke af, selvom man måske kunne synes at jeg har nok?

Man kunne gå hen og tro denne blog primært handler om neglelak, men bare rolig ;) Stay tuned, for der kommer snart et indlæg om hvordan det gik til lagersalget hos Black Lily!

Tine

så igen

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

2 thoughts on “Dagens tip

  1. Er du sindsyg en samling!!!! Hvem ville ikke gerne eje den? Mig i hvert tilfælde. Men jeg tænker når jeg ser den enorme samling: 1 får du brugt dem alle sammen og 2 med alle de røde lakker (på billedet ser de meget ens ud) er der så nogle forskel når du får dem på fingrene? Eller er de bare alle røde? og 3 gid de var mine!!!!!!

    • Jeg tager dine spørgsmål kronologisk ;)
      1. Nej. Jeg har faktisk en del som jeg endnu ikke har fået prøvet. Men det er egentlig fordi at med base-coat og top-coat så holder de en hel uge af gangen. Men jeg prøver ihærdigt at prøve dem alle :D
      2. ja, jeg har en eller anden svaghed for de røde nuancer og de ligner hinanden utroligt meget. Men jeg kan godt se en lille forskel og nogle har en smule glimmer i osv. Men for andre er de nok bare røde ;)
      3. Kan jeg godt forstå :P Men hold øje på nettet, de fleste af mine har jeg købt for ca. 30 kr. stykket :)

Skriv et svar

