Sommer, sol, is og lystbådhavn

Jeg fik heldigvis mulighed for at komme ud i det gode vejr i dag efter en skoledag til kl 15. Synes det er lidt hårdt at sidde indenfor og arbejde, når vejret er så skønt udenfor! Derfor sørgede jeg også for at udnytte at jeg havde tidligt fri :) Jeg tog ned på lystbådhavnen ved Marselis og fik en is sammen med min kæreste. Vi satte os ud i mine svigerforældres båd og solbadede der :) Det var simpelthen så lækkert!

Mmmmnh, lækker frisklavet is :)

Et lille smugkig af min nye bikini. Jeg fandt nemlig den, som både Lise og jeg har gået og drømt om :)

Tine

så igen

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

Skriv et svar

