Nitter, nitter, nitter

I sidste uge bestilte jeg tre forskellige slags nitter inde fra Ebay. De ankom allerede i fredags, hvilket jeg synes er ret overraskende hurtigt, taget i betragtning af at de kommer fra Hong Kong og porto er inkluderet i prisen.. Samlet set gav jeg ca. 60 kr for dem og har fået 200 nitter, så det er ret billigt hvis man sammenligner med andre steder.  Det er så alle nitterne jeg købte :) De helt små, sølvfarvede fik jeg som en lille gave fra en af afsenderne.   De stjerneformede er 10mm og kostede $4.80 inkl. porto (lige knap 30 kr) for 100 stk. De kan købes lige her


De runde studs er 6mm og kostede kun $1.98 inkl. porto (ca. 12 kr) for 50 stk. Du kan finde dem her


Disse pyramideformede studs er 12mm og her fik jeg 50 stk for $2.15 inkl. porto (ca. 13 kr). Dem købte jeg her

Jeg fik også 8 af de her firkantede i gave. De blev så sat på min hvide skjorte :)

Og så har jeg været i gang med at lege lidt med min militær-jakke. Jeg har, indtil videre, fået sat pyramideformede hen under velcrobåndet (der hvor mili-dudens navneskilt normalt er) og så har jeg sat en stjerne i begge krave-ender. Men mon ikke der kommer flere på, når trangen til overspringshandlinger bliver for stor ;)

-Tine  så igen

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

5 thoughts on “Nitter, nitter, nitter

  1. Pingback: Ebay fund « liseogtine

Skriv et svar

