Avis-negle DIY

Jeg har i dag leget lidt med neglelak og avistryk :) Her er resultatet:

Først lagde jeg en base coat på

Herefter lagde jeg et lag af Lilacism på fra Essie

For at få farven lidt lysere lagde jeg et lag af Essies Ballet Slippers på

Så kom det nye element ind i billede. Jeg dyppede min negl i isopropyl alkohol (købt i Matas) og tog derefter et stykke avisudklip og trykkede ned på neglen og holdte den der nogle sekunder, inden jeg forsigtigt rullede det af igen. Det er i øvrigt vigtigt, at neglelakken er helt tør inden, man begynder med isopropyl og avis.

Til sidst lagde jeg et lag top-coat på, for at det hele bliver hvor det skal og så det får lidt shine :)

Tadaaa.. Det færdige resultat :) Avis printet blev ikke så tydeligt, som jeg havde håbet på. Men øvelse gør mester!
Hvad synes I om den her form for neglelak?

Tine

så igen

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

14 thoughts on “Avis-negle DIY

  1. Jeg har engang det samme, det ser så fedt ud! Jeg lagde dog avisudklippet direkte på neglen og brugte vodka, som jeg duppede på en vatrondel, og trykkede ned ovenpå negl og avis i ca. 30 sekunder pr. negl. :) Mit tryk blev en del tydeligere, så vidt jeg lige kan se udfra dine billeder, så det kan du jo prøve næste gang!

Skriv et svar

