Mmmnnh… mint

Jeg er nu kommet hjem fra en fantastisk tur i Barcelona med mine søskende :)
I Barcelona købte jeg ikke så meget, da vi kun var der lørdag aften til tirsdag morgen. Men jeg kom forbi Zara og fandt mig et par mint-farvede bukser, som jeg er helt vild med :) Det er et par meget stramtsiddende bukser, med lynlås og måske en lille smule stump. Det sidste er jeg dog ikke helt sikker på, da de går mig til ankelknoglen (hedder den det?). De er i øvrigt fra deres basis kollektion, som hedder deluxe collection og er så skønne at have på :)

Neglelakken er fra Fnug, som jeg vandt hos modeso.dk :)

-Tine

så igen

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

3 thoughts on “Mmmnnh… mint

Skriv et svar

