Kærestedate

Jeg var så heldig at blive inviteret på date i går af min søde kæreste. Vi ville oprindeligt have været på Castenskiold, men da jeg ringede for at bestille bord og spurgte om en vegetar-ret var mulig, var svar desværre nej. Så i vores jagt efter en lækker restaurant, som også magter at lave vegetar-retter endte vi på Al dente. Vi har været der før og både maden og betjeningen er altid i top :)
Jeg sidder lige nu og kigger lidt på vejret i Barcelona. Jeg skal nemlige flyve kl. 18 :) wee, jeg glæder mig!
Og i øvrigt, så gik praktik-samtalen i går rigtig godt! :) Men mere om det senere..

-Tine

så igen

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

Skriv et svar

