Mandagsinspiration

I skal ikke snydes for en ordentlig omgang motiverende billeder på denne mandag! Jeg er desværre syg og har tilbragt hele dagen i min seng, men jeg glæder mig så meget til jeg skal ned og træne igen når jeg er rask. For der er en hel del kalorie, der skal forbrændes efter gårsdagens konfirmation, puha…

Kilde: http-//fit-and-healthy-for-tomorrow.tumblr.com/

Hva’ så, er I klar til at give den en ordentlig skalle efter dette billed-spam? :) Jeg kan slet ikke vente!

Tine

Følg os på Bloglovin’ og like os på Facebook :)

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

4 thoughts on “Mandagsinspiration

Skriv et svar

