Ønsketænkning

Hvis nu vi sagde at jeg var sej nok til at bære en mint-farvet tank top med teksten no I dont skate, så ville jeg helt klart slå til med det samme! Men tror jeg er blevet enig med mig selv om at det er jeg ikke. Haha. Så dette ønsketænknings indlæg handler nok mere om at jeg ville ønske at jeg var sej, end det handler om toppen.. :) Men flot er den i hvert fald!

Tank toppen er fra A Question Of, og hvis du synes du er sej nok så kan den købes lige her

-Lise

Følg os på Bloglovin’ og like os på Facebook :)

This entry was posted by lise1010.

Skriv et svar

