Med hætte på

Hvor er det bare skønt med forlænget weekend, hva? :) Min skal bruges på konfirmationsforberedelse, altså ikke den der slags hvor man sidder på skolebænken i kirken (det er vist ved at være mange år siden jeg gjorde det!), næ nej, forberedelse i form at kage-bagning, borddækning og alle de småting der følger med :)
Så jeg har tilbragt hele eftermiddagen i selskab med min storesøster og lillebror. Vi har lavet 3 kæmpe Oreo cheesecakes og lavet bordpynt og navnekort. Så nu er vi næsten klar, så konfirmationen kan bare komme an, jeg glæder mig i hvertfald til søndag!

Hvad siger I til min vest? Personligt er jeg helt pjattet med den, men ved egentlig ikke hvorfor.. Det er ikke normalt min stil og den er fra herreafdelingen i h&m, men jeg synes bare der er et eller andet ved den :) Nå men nok snak om vesten, synes også I skulle se den flotte (kommende) konfirmand:

-Tine

så igen

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

Skriv et svar

