Danish Fashion Friday

Her på bloggen lancerer vi nu noget helt nyt: Danish Fashion Friday! Det går simpelthen ud på at jeg, hver fredag, fremhæver et dansk mærke (små som store) som jeg synes fortjener lidt omtale, og samtidig viser jeg mine favoritter.  Håber i vil tage godt i mod disse indlæg.

Den første DFF handler om mærket Black Lily. Mærket blev grundlagt i 2007 og laver accessories. Det jeg synes kendetegner Black Lily er, at det er unikke styles, lavet i gode materialer. Her er mine 3 favoritter..

Karmelia shoe

Kamma clutch

Kolumbus necklace

Hvis i vil se mere til Black Lily så besøg dem på deres hjemmeside her!

STØT DANSK :)

-Lise

This entry was posted by lise1010.

One thought on “Danish Fashion Friday

  1. Pingback: Dagens tip « liseogtine

Skriv et svar

