Sort og hvid med pels på

Sidst jeg var ude hos mine forældre tog min mor disse billeder af mig. Jeg var kommet til at indstille kameraet til at tage sort/hvid billeder og kunne så ikke fjerne indstillingen igen. Derfor er alle billederne altså sort/hvid :) Men det gør nu ingen forskel, for min nye lækre kaninpels er alligevel sort ligesom bukserne, trøjen og skoene er begge grå.
Jeg havde vist fået skældud af 10-årige Tine, hvis jeg kunne møde hende. For som barn lovede jeg mig selv aldrig at gå med pels og da slet ikke kanin!

-Tine

Følg os på Bloglovin’ og like os på Facebook :)

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

One thought on “Sort og hvid med pels på

Skriv et svar

