Koncert

Jeg har faktisk været til ret mange koncerter her på det sidste. Først var det Lukas Graham, så L.O.C. og sidst Burhan G – og de har alle 3 været helt vildt gode. Derfor er jeg ovenud lykkelig for at jeg igen skal høre denne her smukke mand..

Det er på hans Prestige Paranoia Tour som kører fra 11. oktober og som slutter d. 30. november i Århus, selvfølgelig.. :) Hvis i er fristet så kan der købes billetter lige her. Jeg glæder mig i hvert fald rigtig meget!

-Lise

This entry was posted by lise1010.

Skriv et svar

