Jumpsuit

Jeg har her til aften været ude hos mine forældre for at folde servietter. Spændende, ikke? ;) Men inden den helt store servietfoldning fik jeg lokket min mor til at tage et par billeder af min nye jumpsuit fra Moss Copenhagen. Jeg har haft kig på den rigtig længe og egentlig også glemt alt om den – lige indtil Lise nævnte den i går. Så ja, jeg har gjort den nederen veninde ting og købt den selvom Lise også har den ;) Men så må vi jo bare lige koordinere det så vi ikke har den på samtidig! Haha :)
Jeg har også mine nye stiletter på :)

-Tine 

så igen

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

7 thoughts on “Jumpsuit

  1. Haha din fjollerik. Men altså den er jo pæn og blød og skøn, så for mig måtte alle eje den :)

  2. Pingback: Lagersalg hos Black Lily « liseogtine

Skriv et svar

