Solskinsløbetur

I forlængelse af mit tidligere indlæg i dag, kommer der her nogle billeder fra min løbetur. Lige som Lise gjorde her, stoppede jeg også ind imellem brat op for at tage billeder – jeg valgte dog at kombinere det med 1 minut air-squat hver gang. Jeg ved ikke om det kamuflerede det bedre, men det kunne i hvertfald mærkes i lår og baller :) Løbeturen blev på lidt over 7 km og udsigten var så smuk hele vejen! :)

Mine løbesko er desværre ikke lige så flotte og farvestålene som Lises. Men de er også fra Asics og købt i Løberen. Jeg tror også jeg gav 1200 kr for dem og de er købt efter min løbestil. Jeg købte dem for et års tid siden, så de har efterhånden en hel del kilometer bag sig, men de er stadig rigtig gode :)

Et minuts air-squat er lige til at holde ud, når man har dette som udsigt!

Det blev i alt til tre ture op og ned af denne trappe

Og endnu flere air-sqauts -av, av!

-Tine

så igen

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

Skriv et svar

