Fødsels-dagens outfit

Lagde I alle mærke til det lækre og solrige vejr der var i dag? Nå, ikke.. Jamen det var såmænd bare fordi det var min fødselsdag ;) Men selvom jeg ikke formåede at give et lækkert vejr, havde jeg nu alligevel en rigtig dejlig dag! Jeg sov hjemme hos mine forældre og blev vækket med sang og flag og stod op til gaver og lækker morgenmad. Aftenen blev også tilbragt hos mine forældre sammen med mine søskende og min kæreste. Også her var der rigtig lækker mad og endnu flere gaver.

Med min nye jakke fra Zara :)

 

 

Mine smukke øreringe fra Julie Sandlau som jeg tidligere har fået af min kæreste

-Tine

så igen

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

Skriv et svar

