Militærjakke

Jeg har i dag været inde i en mærkelig butik. GunZone. Og hvad lavede jeg mon der? Jeg købte i hvertifald ingen gun, pistoler eller noget farligt. Jeg købte en gammel tysk militærjakke, som var til den nette pris af 40 kr! Da det er en butik af mere maskulin karakter, kunne jeg ikke spotte et prøverum eller spejl nogen steder. Og størrelser var der heller ikke at finde. Så jeg er kommet hjem med en lidt stor jakke, men tænker at det ikke gør noget – og ellers må jeg jo ned til det maskuline sted igen.
Jeg går nu og overvejer om jeg skal lade den dufte til lidt klor? Hvad synes I?
Apropos klor – vidste I så godt at man kan få det med tilsat duft af “mountain dew” og “pineforrest”!?

-Tine

Husk der er en give-away når vi runder 50, der følger os på Bloglovin’!
Så tryk på nedenstående billede hvis du har lyst til at følge os :)

så igen

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

3 thoughts on “Militærjakke

  1. Pingback: Mili-jakken « liseogtine

Skriv et svar

