Dagens detaljer

Min dag er travl i dag og står på arbejde, arbejde og arbejde :) Jeg fik dog lige lejlighed til at tage et par detalje billeder.

Min nye clutch fra pieces, armbåndene jeg købte i sidste uge i H&M, fingerring fra Gina Tricot og neglelakken er i farven Wicked fra Essie

Perlemor-øreringe

Guldbelagt halskæde fra Disney Couture Jewlery, som jeg har fået af min kæreste

Håber I alle har en fantastisk lørdag! :)

-Tine

Det kunne være SÅ fedt, hvis I har lyst til at følge os på Bloglovin’ :)
Jeg lover en give-away, når vi når vi runder de 50!
Tryk på nedenstående billede:

så igen

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

4 thoughts on “Dagens detaljer

Skriv et svar

