“De bedste de er okay, men de blir’ aldrig Liam”

Så er det vidst tid til bloggens første musik indlæg. Jeg har nemlig være til 2 koncerter her i marts. Den første var d 15. marts, hvor jeg var inde og høre Lukas Graham på Train i Århus. For det første, så elsker jeg at være til koncerter på Train, synes det er det bedste mix mellem intimt og stort, og der er altid mega god stemning. For det andet så er jeg virkelig forelsket i Lukas Graham. Synes det er nogle gode sange og man kan høre at det er nogle gode musikere der står bag, og så synger Lukas jo helt fantastik (noget af det bedste jeg har hørt faktisk!) Den 31. marts var jeg så til koncert med L.O.C., også på Train. Han er min yndlings af alle! Hans sange er virkelig gennemtænkte, underfundige, ironiske, sjove, alvorlige og søde. Han kan bare det hele. Og så er han jo også ret sød og se på, og hans attitude er virkelig fed. Nogle synes han spiller alt for smart, men jeg synes han gør det med et glimt i øjet – og så er det helt ok! :) Overskriften på det her indlæg er fra hans sang SGMD (selvgjort millionær dreng) og synes det ret godt sagt :)

Her er så lige nogle billeder som min dejlige veninde Sillan har taget til koncerten.

Han havde selvfølgelig også U$O med på scenen, tror de er bedste venner ;)

-Lise

This entry was posted by lise1010.

One thought on ““De bedste de er okay, men de blir’ aldrig Liam”

Skriv et svar

