Festlig lørdag

Jeg skal til fest sammen med mine kollegaer fra studiebaren. Det plejer altid at blive et brag af en fest, så jeg glæder mig helt vildt!
Min lørdag skal egentlig bare bruges på at gøre mig klar til i aften og nyde at dulle mig op :) I morges var jeg til step fit og så løb jeg 3 km på løbebåndet efter. Synes altid det er dejligt at træne inden man skal noget om aftenen, især fordi jeg tvivler på at jeg kommer afsted til træning i morgen ;)
Resten af min dag skal, som tidligere nævnt, gå med at gøre mig klar. Jeg skal have farvet og klippet mit hår, lagt makeup’en og lagt neglelak. Kl 16 smutter jeg over til min søde kollega og jeg satser på at lokke hende til at tage nogle billeder af mig :)

I får lige et lille sneak peek af hvordan jeg kommer til at se  ud i aften, og lige som Lise har jeg også forelsket mig i en maxi-kjole:

Da jeg fandt denne i Divided i sidste uge, var jeg slet ikke i tvivl om at den ville være perfekt til i aften. Jeg er ikke så god til at gå med farver, så det bliver spændende. Men synes den blå farve er så fin

Den er helt plain og brystlommen foran er den eneste dikkedar' ;)

Til maxi-kjolen skal der en høj hæl til, da den er ret lang. Disse er fra Aldo

Jeg tænker at bruge disse to fine farver fra Essie, til at lave noget sjovt :) måske nogle striber?
Den lyserøde hedder Secret Stash og den lilla hedder Big Spender

-Tine

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

Skriv et svar

