Uheldig, men hyggelig sygedag

Det er så familieudgaven jeg har købt. Så nogle af spørgsmålene er lette og andre udfordrer lidt ens korttidshukommelse :) Men det er nu meget underholdende!

Jeg har ikke haft det så godt i dag, så jeg holdte en sygedag. Med mit held i dag, var det vist en meget god plan… Min dag har budt på sofa, hygge og Bezzerwizzer og så lige lidt rengøring. Jeg var nemlig hjemme hos min kæreste, som skulle til fysioterapeut i dag. Jeg tænkte at jeg ville overraske ham med at have gjort lidt rent, når nu han er så god til at passe mig :) Da han er gået skal jeg have fat i en bøtte oven på et skab. Jeg kan lige akkurat nå den hvis jeg står på tæer og jeg får også fat i bøtten, men overser at der står noget oven på den. Av, av mit hoved! Lettere forslået går jeg videre til vindues pudsning. Hans vinduer går fra gulv til loft, så de er jævnt store. De vender alle sammen ud mod altanen, så man behøver heldigvis ikke at hænge ud af vinduet for at pudse dem.. Da jeg er færdig med at pudse dem udenfor opdager jeg at jeg mangler et spot lige der hvor døren overlapper vinduet. Jeg trisser derfor derud i bare tæer iført jeans og en tanktop og lukker døren så jeg kan gøre det oversete sted rent. Døren kan så åbenbart ikke åbnes udefra. Så der stod jeg uden mobil eller noget som helst og frøs indtil min kæreste 20 minutter senere kommer hjem. Men han blev heldigvis glad for de flotte vinduer :)

Her så er den key lime pie jeg skrev om i går. Kagen blev lidt flad, da jeg kun lavede en halv portion og ikke have en mindre form. Men lækker var den nu alligevel! :)

-Tine

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

Skriv et svar

