Freedom

I dag er virkelig en god dag. Jeg har afleveret min første eksamensopgave og har nu fri i lidt over en uge. Det er så dejligt at være færdig og tilfreds med resultatet, og jeg er sikker på at det nok skal gå (!) Det har været en lettelse at aflevere og jeg har derfor bare slappet af der hjemme i dag, men allerede i morgen har jeg 1000 ting jeg skal ordne. Men jeg elsker at have til at tage mig til, så weekenden bliver sååå god! 

Præcis denne følelse har jeg idag :)

 -Lise

This entry was posted by lise1010.

2 thoughts on “Freedom

  1. Jeg har forelsket mig i jeres blog piger, i er helt jeres egne! Sørg for at spred jeres blog, for jeg er sikker på at der er mange der vil følge jer! Er nu fast læser, og håber i også vil kigge på min, og måske blive medlem.
    http://medio-mra.blogspot.com/

Skriv et svar

