Dagens, i går

I går var jeg i biografen med 3 veninder. Vi skulle selvfølgelig se Titanic, og der skete det forudsete – vi sad på række og tudede. Altså det er jo en virkelig god film og man bliver rørt hver gang man ser den og det var helt vildt godt at se den på stor skærm. Så hvis i overvejer at tage ind og se den, så gør det! Om ikke andet, så for leo’s skyld..

Nå, men som ny blogger, som jeg jo er, skete der det at jeg glemte mit kamera i går.. Ja i know, dumt! Så derfor får i lige en alternativ “dagens”.

Jeg havde denne t-shirt på som er fra Mango. Den er lidt for stor faktisk, men bruger den mest nede i et par jeans og så kan man jo ikke rigtig se det.. 

Apropos slidte sko fra mit tidligere indlæg.. 

-Lise

This entry was posted by lise1010.

4 thoughts on “Dagens, i går

  1. Hej til jeres blog.:-)
    Hvis jeg skal give jer et tip vil jeg sige at jeg synes jeres blog ligner for meget alle andres…
    Hvis man gerne vil have folk skal læse ens blog bliver man nødt til at skille sig ud.
    Bare et tip. :-)

Skriv et svar

