Fine ting fra H&M

Jeg var så heldig at få en dejlig let start efter påskeferien. Min underviser var nemlig på kursus, så hans moduler var aflyst. Det betød, til min store begejstring, at jeg havde fri allerede kl 12 :) Dejlig overraskelse, jeg besluttede derfor at bruge min nyvundne tid til at tage et smut i Bruun’s Galleri. I H&M blev min dag endnu bedre, da jeg fandt disse tre fine ting :)

Halskæde/krave: 80kr, Hårelastik: 30kr, Armbånd: 25kr

Denne elastik har jeg været på jagt efter i rigtig lang tid. Vi snakker flere måneder faktisk! Endelig blev den min og for kun 30kr!

Synes bare de her armbånd var lidt fine. Er rigtig vild med hvid/guld kombinationen.

Jeg er helt vild med den her perlehalskæde/krave!

-Tine

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

2 thoughts on “Fine ting fra H&M

Skriv et svar

