Mandagsinspiration

Så er weekenden allerede overstået, men hvor er det da dejligt at påsken også inkluderer mandag! Så føles den kommende uge pludselig meget kortere.
Jeg synes mandag er sådan en god dag at starte på, derfor vil jeg hver mandag lave “Mandags inspiration”, hvor jeg vil forsøge at motivere til en sundere livsstil med henblik på kost og motion.
Jeg håber I bliver lige så inspireret af nedenstående billeder som jeg selv gør, jeg vil derfor lade billederne tale for sig selv.
God mandag til jer alle!


Kilde: http://fit-and-healthy-for-tomorrow.tumblr.com/

– Tine

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

2 thoughts on “Mandagsinspiration

Skriv et svar

