Dagens

Idag har jeg været til påskefrokost hos min moster. Det var helt vildt hyggeligt, og vi har grinet og spist helt vildt meget! Som man jo gør.. Vi var også ude at gå en tur i skoven, så derfor de meget beskidte støvler :)

Sølv strik fra H&M, wax coated jeans fra H&M, læder støvler fra Dope

Det er altså svært at tage noget så alvorligt som “dagens” seriøst når alle omkring en står og fjoller :)

Ur fra Dolce&Gabbana, armbånd som er et arvestykke fra min mormor, armbånd fra H&M

Det var så den påskeferie. Jeg har virkelig fået slappet af og kommet helt ned i gear, så jeg glæder mig faktisk lidt til i morgen hvor jeg skal skrive min eksamensopgave færdig med min læsegruppe. Og så skal jeg bare så mange andre sjove ting i løbet af ugen, så stay tunet :) Nu vil jeg løbe mig en tur i det dejlige (!) vejr..

-Lise

This entry was posted by lise1010.

3 thoughts on “Dagens

Skriv et svar

