Brunch!

Idag har jeg være på Cross Cafe og spise brunch med hende her..

Det er ikke tit jeg ser min veninde Josephine fra gymnasiet – da hun er flyttet til København. MEGET mod min vilje, men hvad kan man lige gøre. Jeg har åbenbart ikke noget at skulle have sagt :) Hun prøver modsat også at lokke mig til hovedstaden, meeeen.. Så da ingen af os vil flytte, må vi jo nyde den tid vi har sammen når vi så ses. Og det gør vi bestemt også! Vi ses sjældent uden at der kommer en café latte og lidt god mad på bordet, så det skete selvfølgelig også i dag.

Cross Cafe ved Åen

 Brunch buffet og solbriller

De obligatoriske café latter

Jolle og jeg har store planer om at holde ferie sammen til sommer. Og planlægningen er i gang! Det lyder umiddelbart som om det bliver en smule dyrt, men vi synes simpelthen at vi fortjener det :) Nå mere om det en anden gang!

God søndag til alle!

-Lise

This entry was posted by lise1010.

Skriv et svar

