Dagens outfit

Min lørdag er gået med først at shoppe fødselsdagsgave til min kæreste, som havde fødselsdag i går… (Jep, jeg brugte torsdag på at forbande helligedagene/lukkeloven langt væk! Hvor er det bare surt at være så distræt nogen gang.) Resten af dagen tilbragte jeg i selskab med førnævnte kæreste, som ikke var  på toppen efter fejringen af dagen. Derfor er dagens outft billeder desværre taget lidt sent og bærer tydeligt præg af mangel på dagslys.

Dagens motto må vist være bedre sent end aldrig.. 

Farverne var simpelthen så mærkelige på det her billede, så et er andet måtte gøres ;)
Skjorte/Vero Moda, Jeans/Five Unit, Sko/Converse

Farverne er stadig lidt mærkelige, min skjorte er meget mørkere i virkeligheden

Lige et close-up af mit øre. Ville lige vise mine øreringe, som jeg købte til mig selv i julegave. De er fra Marc by Marc Jacobs og købt på Shopbob

Tine

 

This entry was posted by Tine / Fitinspiration.

Skriv et svar

